یاحسین ع
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
یاحسین ع
نویسنده : فهیمه
تاریخ : جمعه 21 آذر 1393
دیگرشده ام دچار وسواس"بیا" ! بد جور به روز جمعه حساس"بیا" ! گفتی به عموی خود ارادت داری ! این بارقسم به دست عباس "بیا" .
 
 
 

اللهم عجل ولیک الفرج.

صلوات
 
*************************************

 

عشق فقط یک کلام......

حسین علیه السلام.......


 

 

**********************************************************

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ...

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻢ'یاحسین' آرام گریست.

************************************************************************************************

Image result for ‫عکس برای بیت الحرمین‬‎

امروز جمه است باز هم اقایمان نیامد اما اینبار میدانم ...کجاست.

مهدی جان میدانم عزاداری .....خوشا بحالت فکر کنم الان باید

بین الحرمین باشی......شایدم نجف .......

نمیدانم...هر کجا هستی دعا یادت نرود محتاجم

محتاجیم به دعایت .......

اللهم عجل ولیک الفرج.

**********************************************************************

Image result for ‫عکس حرم امام حسین در شب‬‎

عاقبت در حسرت این ارزو دق میکنم.......

اربعین،پای پیاده از نجف تا کربلا.......

***************************************************

 

 

✅به قصد زيارت ارباب ✅
❤السلام عليك يا اباعبدالله❤
و علي الارواح التي حلت بفنائك
عليك مني جميعا سلام الله أبدا ما بقيت و بقي الليل و النهار و لا جعله الله آخر العهد مني لزيارتكم
**السَّلامُ عَلي الحُسٓين و
عٓلي عٓلي اِبن الحُسَين و
عَلي اولادِ الحُسَين وَ
علَي اصحابِ الحُسَين.

**************************************************************************

 

 

حسین فریاد می زند : " هل من ناصر ینصرنی؟ "
و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم :
لبیک یاحسین! لبیک . . .
حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند . . .
و من باز می گویم :
لبیک یاحسین!لبیک . . .
حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم :
لبیک یا حسین!لبیک . . .
حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم :
لبیک یا حسین! لبیک . . .
حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های حرامم فریاد میزنم
لبیک یا حسین ! لبیک . . .
حسین رمق ندارد باز فریاد میزند : هل من ناصر ینصرنی؟
من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم :
لبیک یا حسین لبیک . . .
حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن . . .
من گناه می کنم و باز فریاد می زنم :
لبیک . . .
خورشید غروب کرده است . . .
من لبخندی می زنم و می گویم :
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم :
"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم . . . "
مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند.
مهدی تنهاست . . . حسین تنهاست . . .

من این را میدانم اما.......

***************************************************************

 
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم؟

*************************************************************

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com